4.000.000 dinara za decu obolelu od raka
Završetak kampanje „Recite NE plastičnoj kesi i nešto lepo će da se desi“ koju je kompanija Univerexport realizovala zajedno sa svojim potrošačima na kraju aktivnosti je donela novi slogan „Recite NE plastičnoj kesi i nešto ovako lepo se desi“ – iznos od 4.000.000 dinara za decu obolelu od raka.
Aktivnost u trajanju od mesec dana, tačnije od 26. jula do 26. avgusta, podrazumevala je da za svaki račun na kome nije plastična kesa Univerexport donira 2 dinara udruženju Nurdor, nacionalnom udruženju za decu obolelu od raka. Rezulatati aktivnosti kažu da je u svakom objektu, svakog dana, tek svaki treći kupac kupio plastične kese, a izraženo u procentima potrošnja plastičnih kesa smanjena je za čak 68%. Za mesec dana trajanja kampanje 1.960.086 računa nije imalo plastičnu kesu, a kompanija Univerexport na ime ovog zajedničkog poduhvata značajnog kako za zaštitu životne sredine, tako i u smislu svesti potrošača koji su u neverovatnom broju prepoznali humanost ove ideje, donira 4.000.000 dinara udruženju Nurdor. Sama sredstva namenjena su za odeljenje hemato-onkologije Instituta za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Vojvodine, Novi Sad, odnosno Dečiju bolnicu.
Podaci da je Srbija prva u Evropi po broju dece obolele od raka, uz ostale statističke podatke koji kažu da svakog dana jedno dete u Srbiji oboli od raka, a svake nedelje jedno dete umre od te bolesti i više su nego dovoljni motivi da se kompanija Univerexport upusti u ovako veliki i human poduhvat.
Istovremeno, briga za zdravlje jeste i briga za planetu Zemlju. Smanjenje upotrebe plastičnih kesa je neophodnost, a podaci da potrošači u Srbiji imaju sve veću svest u vezi sa brigom o sredini u kojoj žive dobar su podstrek za razmišljanje o uvođenju sličnih aktivnosti i u budućnosti.